Afslutter professionsbachelor i ernæring og sundhed
Innofounder gennem Innovationsfonden og tidligere researcher i augmented reality
Vi tror på, at transparens skaber mere lige konkurrencevilkår og fremmer de interessenter, forbrugerne ønsker at støtte.
At bygge bro mellem producenter og forbrugere er afgørende for at fremme værdibaseret købsbeslutninger. I nutidens danske tendens er det bl.a. de positive tiltag over for klima, dyrevelfærd, sundhed samt gode og fair arbejdsforhold, der fordrer købsbeslutningerne. Vi tror på, at verden bliver et bedre sted, ved at fremme disse tiltag gennem DIGI-EYE.
Vi tror også på nødvendigheden i den grønne omstilling, og vi tager derfor udgangspunkt i så vidt muligt, at anvende grønne løsninger i f.eks. strøm til servere og genbrugsovervågningskameraer til produktionerne, når producenter ønsker at fremvise dem.
Udvikling og design af DIGI-EYE, tager udgangspunkt i tæt dialog med interessenter som mærkningsordninger, fødevareproducenter, vidensinstitutioner og forbrugere i kombination med vores brede faglige viden inden for medier, ernæring og sundhed.
Et medie berettiger sin værdi, når det, i forhold til andre medier,
skaber merværdi. Med en solid baggrund i medier er vi specialister i at forstå sammenhængen mellem afsender, bedsked og modtager.
Augmented reality (AR) mediet formindsker antal klik til information, og er dermed en mere direkte kanal mellem afsender og forbrugerne. Ét klik kan være den afgørende forskel mellem at nå forbrugerne eller bare være et grafisk element på emballagen uden betydning.
Dertil er AR-mediet meget interaktivt og kan præsentere indhold i 3D. Disse unikke elementer bygger på infotainment og gamification, hvilket forøger forbrugernes indlæring.